Rady a tipy, jak být happy.

Unsplash a vlastní úprava Určitě se někdy cítíte pod psa, máte na nic den a nebo jednoduše prožíváte nějaké těžší období. Já jsem v ...

Unsplash a vlastní úprava


Určitě se někdy cítíte pod psa, máte na nic den a nebo jednoduše prožíváte nějaké těžší období. Já jsem v poslední době v nějaké divné náladě a snažím sama sebe přesvědčit, že život je nádherný a proto hledám každý den nějaký důvod proč být šťastná. Někdy je to fakt těžký, protože já jsem hrozně tvrdohlavá a často všechno hned vzdám. Vím jaké to je občas nikam nepatřit nebo být odstrčená. Jsem hrozně citlivý člověk a beru si vše hrozně moc k srdci.

1. Žijte přítomným okamžikem

Je to opravdu důležité, protože zítra už třeba nemusí být. Pro někoho je tu třeba tisíc zítřku a pro někoho jen pět. Najděte si vždy na tom dnu něco pěkného a pozitivního, všímejte si detailů. Třeba jen to, jak je venku nádherně. Můžete třeba začít i tím, že si ze svých dnů budete zapisovat to pozitivní.

2. Adoptujte si psa

Udělejte radost sobě i pejskovi. Člověk, který má psa podle mě nikdy nemůže být úplně smutný. Mít parťáka, který vám bude vždy věrný a bude vám vaší lásku vracet ve velkém je kouzlo. Já osobně bych si ji hned několik adoptovala, no škoda že to nejde, deset psů na zahradě by mi asi jen tak neprošlo. Věřte mi, že tohohle rozhodnutí litovat nebudete (snad). Budete aspoň více venku a možná se i váš mazlíček zatoulá k jinému pejskovi, vy za ním poběžíte a seznámíte se ze svou osudovou láskou.

3. Více čtěte

Knihy dávají lidem v nouzi opravdu hodně. Tedy, takhle to funguje alespoň u mě. Ráda čtu knihy od Louise L Hay, která se snažila dobro šířit snad všemi různými způsoby a povedlo se jí to. Její knihy jsou zázrakem pro duši.

ZDROJ
4. Buďte vděční

A pokud se vám během dne nepodařilo zachytit nic pozitivního, tak berte jako pozitivum už jen to, že dýcháte a buďte za to vděční. Veďte si seznam a napište na něj vše za co jste vděční. Že máte rodinu, máte kde bydlet, skvělé kamarády, psa a že dýcháte. A zkuste to dělat pravidelně.

5. Cestujte

Nebuďte furt na tom jednom místě. Život vám přichystal tolik dobrodružství a vaším údělem není je prosedět doma, musíte vyrazit. Udělejte si nějaký super výlet, vyjeďte do hor nebo prostě někde, kde se vaše mysl bude moct cítit svobodně. Stále je furt co objevovat, budete sami překvapení co všechno hezkého vás čeká.

6. Meditujte

Podle mě meditace dává lidem sílu a připravuje je na další duševní dobrodružství. Je to skvělá praktika, která vám pomůže se zamyslet nad sebou samým a dá vám prostor si vše urovnat.

7. Mějte sny a cíle

Udělejte si třeba nástěnku snů a cílů. Já mám v pokoji nástěnku a mám na ní dům, který bych jednou chtěla mít, pejsky, které bych chtěla, aby dělali můj život lepší, auto, abych mohla cestovat ze svou psí rodinkou. Mám tam dalších pár snů, protože jsem snílek. Stačil mi jen čas si to vše vytisknout a dát si to tam. Každý den mi to připomíná, že stojí za to žít.

8. Zvolte si cestu

Spoustu lidí žije na základě toho, že jim někdo něco řekl. ''Nejsi dost dobrý na to, aby si vedl život, který chceš'' - ''Musíš mít spoustu peněz, aby jsi uskutečnil své sny''. PRYČ S TÍM. Je to váš život a je na vás, jakou cestu si zvolíte. To, že jsou někteří lidí zlí a nepřející už není vaše starost. Člověk, který si jde za tím, co chce v životě dokázat a vidí svět jinak než ti zlí a nepřející bude v životě mnohem šťastnější. Udělejte si v mysli jasno, klidně hned zítra můžete začít žít jinak a lépe. A v tom je ta krása.

9. Milujte sami sebe

Tohle je snad základ všeho. Často jsem byla nespokojená sama se sebou a byla jsem opravdu smutná z toho, jak moc byla zahleděná do svých nedokonalostí. Začala to, ale po nějaké době vnímat úplně jinak. Každý člověk je něčím zvláštní, jiný a někdy i výjimečný. Buďte hrdí na to kdo jste i za to málo, co jste dokázali. Dívejte se na sebe do zrcadla s láskou. Ať už jsi kdo jsi, jsi skvělý!

Chtěla jsem napsat i desítku, ale asi už není třeba. Doufám, že se vám článek líbí a budete teď aspoň o něco šťastnější. Tímhle článkem jsem chtěla i sobě dokázat, že je život opravdu krásný a že já jsem napsala tenhle článek, který budu vždy s úsměvem číst až mi bude nejhůř. Já ráda čtu pozitivní články, vždycky mi dodají trochu inspirace a motivace, chtěla jsem i vám napsat něco co by vás mohlo motivovat. Život nikdy nebude úplně dokonalý, ale dokud lidé dělají dobré věci, může být svět lepší.

A proč být vlastně šťastný?

Na tohle si zkuste odpovědět sami :)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Sebeláska je podle mě v cestě za štěstím na prvním místě, protože jen pokud máme rádi sami sebe, můžeme se radovat z dalších věcí, naučíme se být vděční za to, co máme a jsme celkově spokojenější. Hlavně se s nikým nesrovnávat, to je jedna z nejhorších věcí a překážka před naším štěstím. Ti pejsci jsou radost, přináší štěstí sami o sobě. :) Sama se sebou stoprocentně spokojená nejsem, ale nejvíce mi pomohlo držet se té své cesty a nedělat něco jen proto, že mi to podsouvá okolí. To je někdy hodně těžké, ale hlavní je udržet si ten svůj názor a postoj. :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Jak píšu v devátém bodě, milovat sám sebe je základ všeho. :)

      Vymazat

Like us on Facebook