Walter Mitty a jeho tajný život

Další film, který patří mezi mé oblíbené. Opravdu se stává výjimečně, že si film pustím podruhé, ale na tenhle bych koukla několikrát. Vidím...

Další film, který patří mezi mé oblíbené. Opravdu se stává výjimečně, že si film pustím podruhé, ale na tenhle bych koukla několikrát. Vidím v tom filmu trošku sebe a to mě na to nutí se dívat znovu. Abych vám to trošku přiblížila řeknu vám něco Walterovi.

ZDROJ

Je to snílek, který dělá v časopisu fotoeditora. Už od mala měl radši svůj vysněný svět než realitu a čelit opravdovým nástrahám pro něj bylo těžký. Ve svém snění byl hrdina. Snažil se ničit padouchy, zachraňoval lidi kolem sebe a hlavně byl milován ženou, která se mu tak moc líbí. Bohužel časopis ve kterém Walter pracuje už končí a vydává poslední časopis. Fotografie, která má být na titulní stránce se bohužel ztratí. Walter se dostává do situace, které se tak moc obával, čelit opravdovým nástrahám. Nátlak jeho šéfa mu zrovna moc nepomáhá, proto se vydá na dobrodružství za fotografií, která mu změní život. Člověk, který fotografii do tisku poslal je velký dobrodruh a cestovatel, Walter se domnívá, že ví kde fotografie bude a proto se za ním vydá. Fotografii jde hledat ne proto, aby se zavděčil otravnému šéfovi, ale aby poslední časopis byl něco. Ocitne se v Himálajích, uprostřed oceánu a mnoho dalšího.

Častokrát jsem se rozmýšlela jestli nebude lepší objevovat krásy zatím u nás v Česku a v příštím životě třeba procestovat zahraničí. Zůstat navždy na tom samém místě a žít ten stejný život pořád dokola je fakt nuda. Když člověk trošku zariskuje stávají se pak neuvěřitelné věci. Nikdy jsem taková nebyla, že mi tak moc záleželo na cestování, ale tak nějak se časem změnily mé názory a celkově nějak můj život. Všichni píšou skvělé články o tom kde byli, co prožívali a jak to bylo skvělé, tohle člověka opravdu nakopne k nějakému dobrodružství, to mi věřte. Díky spousta blogerkám jsem našla skvělé způsoby, jak levně a bezpečně vystartovat do světa. Dnes je všechno podle mě mnohem jednoduší než kdysi. Máme spoustu možností.

ZDROJ

Pokud opravdu máte rádi cestování, tak tento film si nemůžete nechat ujít! 


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ten film miluji. Též hodně sním, ale ne zas jako Walter. Často jsem si říkala až poletím na Island, tak co tam budu dělat. Přítel vždy říkal:,,Nj, ty se vidíš jak Walter v tom filmu vid?" :D Odhadl to dobře. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu skvělý, jsem z něj doteď nadšená. Haha, občas je i fajn myslet a být jako Walter! :)

      Vymazat

Like us on Facebook