INTO THE WILD

Přidat popisek Název tohoto článku souvisí s filmem Útěk do divočiny. Je to jeden z mých vůbec nejoblíbenějších filmů, inspirace pro mou...

Přidat popisek
Název tohoto článku souvisí s filmem Útěk do divočiny. Je to jeden z mých vůbec nejoblíbenějších filmů, inspirace pro mou spisovatelkou duši. Viděla jsem spoustu skvělých filmů, které mají něco do sebe a vždycky si z něho něco odnesete i když se na ten film koukáte po desáté. Ale tenhle film je úplně jiný. Krásný a pravdivý příběh o muži, který se vzdal všeho pro svůj velký Aljašský sen.

Kdysi jsem byla člověk, který chtěl mít všechno. Krásný obrovský dům s velkou zahradou, nádherné auta, prostě jsem jednoduše chtěla být v balíku. Postupem času jsem si, tak nějak uvědomila, že je pro mě důležitější úplně něco jiného. Zamilovala jsem si přírodu a cestování. Nejde mi o to mít krásné fotky na instagramu, jen je občas fajn lidem ukázat na co nádherného jsem při svém cestování narazila. Když jste na místě na, které jste se chtěli dostat je to neuvěřitelný zážitek, chcete si ho udržet a proto dělám milion fotek, které mi ten pocit vždy připomenou. S každým zážitkem přichází další a další hezké pocity a to na tom miluju.

ZDROJ
Chci prožít neobyčejný život. Stejně, tak jako Christopher McCandless. Bylo mu dvacet dva, když dostudoval vysokou školu, ale místo toho, aby žil normální uspořádány život si vybral cestu, kde je jedno kolik máte peněz, nebo co jste vystudovali. Vydal se na tuhle cestu sám s krosnou a nevzdal se i když ho v té cestě čekaly velké překážky. Chtěl žít sám uprostřed divočiny, užívat si tu volnost. Taky se mu to povedlo. Velké dobrodružství na cestě za Aljaškou. Ukázal světu, že žít s přírodou bez ničeho může být pro někoho vše. Dokázal to. Dostal se na Aljašku. Žil se zvířaty, jedl to co mu příroda nabídla. Který člověk by tohle dokázal? A uprostřed toho všeho našel kouzelný autobus.

ZDROJ

Je pro mne obrovským vzorem a inspirací.


Wayne, není to hezká představa. Divoký člověk jako ty a v kleci. Toulání jde až moc snadno, když od tebe mám tolik peněz, ale když jsem peníze neměl bylo to mnohem napínavější.


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Minulý rok jsem se na tento film konečně podívala a zamilovala si ho. Tohle je rozhodně snímek, který dokáže inspirovat - i když každého k jiným věcem. Mně také vnuknul nějaké ty myšlenky a nápady a "plány".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju ten film. Jsem ráda, že se mnou někdo souhlasí:)

      Vymazat
  2. Z toho filmu jsem byla úplně unesená a smutná. Rozhodně sáhni i po knížce podle od Johna Krakauera, podle které je to natočené ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám knihu! Brzy se ní pustím, vypadá nádherně a těším se na ten knižní příběh :)

      Vymazat
  3. Film jsem neviděla. Ale už jsem o něm slyšela. A možná se k němu i dostanu. :) Každopádně co se týká cestování, postupně mu také začínám přicházet na chuť a baví mě čím dál tím víc. :) Je to úžasná záležitost a přesně jak říkáš - co cesta, to samé nové zážitky a pocity. A to je strašně fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na něj podívej, je to doslova kouzelný film.
      Jsem ráda, že to takhle vidí víc lidí :) Přeju ti spoustu cestovatelských zážitku!

      Vymazat

Like us on Facebook